Ciljevi u vidu očekivanih rezultata:
- samostalno vladati odnosima proporcija pomoću mjerenja i uspoređivanja veličina kao osnova za uspostavljanje ravnoteže i harmonije
- vladati svim kompozicijskim elementima i segmentima likovnog jezika
- samostalno kreirati i eksperimentirati različitim materijalima i tehnikama kako bi vlastita originalnost i kreativnost dosegli vrhunac pri izradi nekog od likovnih rješenja.
- analizirati radove i umjetnička djela, vlastita i tuđa, posebno radova djece predškolskog uzrasta i postupaka kojima se došlo do rješenja.
- uočavati prednosti i nedostatke pojedinih metoda rada na polju crteža, grafike, grafičkog i industrijskog dizajna, slikarstva, prostorno plastičnog oblikovanja, weba.
- razumjeti te samostalno vladati i kreirati znanstveno ? istraživački i stručni rad na projektima
- usporediti rezultate istraživanja i umjetničko djelovanje različitih autora
- uskladiti postignuća djece predškolske dobi sa njihovim prirodnim psihomotornim razvojem.
- interpretirati i analizirati rezultate provedenih istraživanja te argumentirano predlagati mogućnosti primjene rezultata u praksi.
- samostalno osmišljavati i realizirati sve segmente vezane uz likovna rješenja
- samostalno vladati odnosima proporcija pomoću mjerenja i uspoređivanja veličina kao osnova za uspostavljanje ravnoteže i harmonije
- vladati svim kompozicijskim elementima i segmentima likovnog jezika
- samostalno kreirati i eksperimentirati različitim materijalima i tehnikama kako bi vlastita originalnost i kreativnost dosegli vrhunac pri izradi nekog od likovnih rješenja.
- analizirati radove i umjetnička djela, vlastita i tuđa, posebno radova djece predškolskog uzrasta i postupaka kojima se došlo do rješenja.
- uočavati prednosti i nedostatke pojedinih metoda rada na polju crteža, grafike, grafičkog i industrijskog dizajna, slikarstva, prostorno plastičnog oblikovanja, weba.
- razumjeti te samostalno vladati i kreirati znanstveno ? istraživački i stručni rad na projektima
- usporediti rezultate istraživanja i umjetničko djelovanje različitih autora
- uskladiti postignuća djece predškolske dobi sa njihovim prirodnim psihomotornim razvojem.
- interpretirati i analizirati rezultate provedenih istraživanja te argumentirano predlagati mogućnosti primjene rezultata u praksi.
- samostalno osmišljavati i realizirati sve segmente vezane uz likovna rješenja
- Nastavnik: Breza Žižović