1. Psihologija nastavnika: osobine uspješnog nastavnika, stres u nastavi
2. Motivacija u učenju i nastavi: intrinzična motivacija, strah od (ne)uspjeha, potreba za postignućem, teorija očekivanja, načini motiviranja kognitivne aktivnosti
3. Intelektualne sposobnosti: struktura inteligencije, mjerenje inteligencije, odnos inteligencije i školskog uspjeha
4. Pamćenje i zaboravljanje: vrste pamćenja, strategije pamćenja, uzroci zaboravljanja
5. Učenje: vrste učenja, metode poučavanja i modeli učenja
6. Ocjenjivanje i mjerenje znanja: svrha, vrste procjene, utjecaj ocjena na učenike i roditelje, kriterij normalnosti distribucije
7. Disciplina: vođenje razreda/grupe, suočavanje s nepoželjnim oblicima ponašanja, asertivna disciplina
8. Nadareni učenici: inteligencija, kreativnost i nadarenost, razvoj i stimulacija nadarenosti
2. Motivacija u učenju i nastavi: intrinzična motivacija, strah od (ne)uspjeha, potreba za postignućem, teorija očekivanja, načini motiviranja kognitivne aktivnosti
3. Intelektualne sposobnosti: struktura inteligencije, mjerenje inteligencije, odnos inteligencije i školskog uspjeha
4. Pamćenje i zaboravljanje: vrste pamćenja, strategije pamćenja, uzroci zaboravljanja
5. Učenje: vrste učenja, metode poučavanja i modeli učenja
6. Ocjenjivanje i mjerenje znanja: svrha, vrste procjene, utjecaj ocjena na učenike i roditelje, kriterij normalnosti distribucije
7. Disciplina: vođenje razreda/grupe, suočavanje s nepoželjnim oblicima ponašanja, asertivna disciplina
8. Nadareni učenici: inteligencija, kreativnost i nadarenost, razvoj i stimulacija nadarenosti
- Docente: Marlena Plavšić