Temeljni je cilj kolegija upoznati suvremena znanstvena shvaćanja o razvoju logičko-matematičkog mišljenja djece predškolske dobi, ovladati metodičkim postupcima, tehnikama i oblicima samostalnog, stvaralačkog pristupa u odgojno-obrazovnom radu i znati ih primijeniti u praksi.
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
- osposobiti se za timski rad i komunikaciju s predškolskom djecom i ostalim odgojno-obrazovnim djelatnicima
- pripremati se i realizirati metodičke vježbe u dječjem vrtiću
- znati izvršiti izbor adekvatnih sadržaja, strategija i postupaka za razvoj matematičko-logičkog mišljenja i ekološke osjetljivosti djeteta
- znati primjenjivati igru i eksperiment u odgojno-obrazovnom procesu
- pratiti, vrednovati i primjenjivati suvremene spoznaje o prirodoslovlju i društvu te početnim matematičkim pojmovima
- osposobiti se za provođenje manjih akcijskih istraživanja
- provoditi samoevaluaciju rada te evaluaciju rada djece i odgojitelja u neposrednom radu u odgojno-obrazovnoj ustanovi
- osposobiti se za programiranje, analiziranje i vrednovanje odgojno-obrazovnog rada
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
- osposobiti se za timski rad i komunikaciju s predškolskom djecom i ostalim odgojno-obrazovnim djelatnicima
- pripremati se i realizirati metodičke vježbe u dječjem vrtiću
- znati izvršiti izbor adekvatnih sadržaja, strategija i postupaka za razvoj matematičko-logičkog mišljenja i ekološke osjetljivosti djeteta
- znati primjenjivati igru i eksperiment u odgojno-obrazovnom procesu
- pratiti, vrednovati i primjenjivati suvremene spoznaje o prirodoslovlju i društvu te početnim matematičkim pojmovima
- osposobiti se za provođenje manjih akcijskih istraživanja
- provoditi samoevaluaciju rada te evaluaciju rada djece i odgojitelja u neposrednom radu u odgojno-obrazovnoj ustanovi
- osposobiti se za programiranje, analiziranje i vrednovanje odgojno-obrazovnog rada
- Docente: Mariza Kovačević
- Docente: Nevenka Tatković