OPĆI CILJEVI:
1. Prepoznati važnost prihvaćanja svakodnevnog vježbanja u cilju razvoja antropoloških obilježja, usvajanja i povećanja fonda motoričkih znanja usmjerenih ka zdravlju.
2. Ovladati znanjima o vrijednostima i značaju svakodnevnih motoričkih aktivnosti uspješno prenose na djecu.
Ciljevi kolegija u terminima očekivanih rezultata: Studenti će nakon odslušanog kolegija biti u stanju:
1. Tumačiti i analizirati spoznaje o općim zakonitostima ljudskog kretanja, općim zakonitostima upravljanja procesom vježbanja kao i posljedicama neposrednih i posrednih utjecaja tih procesa na ljudski organizam.
2. Opisati i analizirati osnovne rezultate istraživanja u području primijenjene kineziologije, naročito za mlađi školski uzrast, te će moći adekvatno i uspješno primijeniti rezultate u nastavnoj teoriji i praksi.
3. Provesti i interpretirati jednostavnije istraživačke zadatke iz područja kineziološke edukacije s ciljem mogućih poboljšanja neposredne nastavne teorije i prakse ( procedure planiranja i programiranja).
1. Prepoznati važnost prihvaćanja svakodnevnog vježbanja u cilju razvoja antropoloških obilježja, usvajanja i povećanja fonda motoričkih znanja usmjerenih ka zdravlju.
2. Ovladati znanjima o vrijednostima i značaju svakodnevnih motoričkih aktivnosti uspješno prenose na djecu.
Ciljevi kolegija u terminima očekivanih rezultata: Studenti će nakon odslušanog kolegija biti u stanju:
1. Tumačiti i analizirati spoznaje o općim zakonitostima ljudskog kretanja, općim zakonitostima upravljanja procesom vježbanja kao i posljedicama neposrednih i posrednih utjecaja tih procesa na ljudski organizam.
2. Opisati i analizirati osnovne rezultate istraživanja u području primijenjene kineziologije, naročito za mlađi školski uzrast, te će moći adekvatno i uspješno primijeniti rezultate u nastavnoj teoriji i praksi.
3. Provesti i interpretirati jednostavnije istraživačke zadatke iz područja kineziološke edukacije s ciljem mogućih poboljšanja neposredne nastavne teorije i prakse ( procedure planiranja i programiranja).
- Teacher: Loris Benassi
- Teacher: Iva Blažević
- Teacher: Iztok Retar