Temeljni cilj kolegija je pružiti studentima osnovne informacije o odgojno-obrazovnoj integraciji djece s posebnim potrebama, o osobitostima razvoja i specifičnostima odgoja i obrazovanja djece s govorno-jezičnim teškoćama, djece oštećena sluha, djece oštećena vida, djece s mentalnom retardacijom i autizmom, djece s tjelesnom invalidnošću i kroničnim bolestima te djece s poremećajima u ponašanju.
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
- prepoznati (manje izražene) govorne teškoće, oštećenja sluha i vida te poremećaja u ponašanju kod djece predškolske i školske dobi
- opisati utjecaj teškoća u razvoju na sposobnosti učenja, čitanja i pisanja
- pravilno primjeniti usvojene postupke u nastavnom radu s djecom s teškoćama u razvoju
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
- prepoznati (manje izražene) govorne teškoće, oštećenja sluha i vida te poremećaja u ponašanju kod djece predškolske i školske dobi
- opisati utjecaj teškoća u razvoju na sposobnosti učenja, čitanja i pisanja
- pravilno primjeniti usvojene postupke u nastavnom radu s djecom s teškoćama u razvoju
- Teacher: Dijana Drandić
- Teacher: Mirjana Radetić-Paić