Opći ( viši) ciljevi koji prelaze okvire nastavnog programa
Studenti će u ovom kolegiju:
a) stjecati temeljna znanja iz područja pedagogije u cilju poticanja razvoja stavova, osjetljivosti za pedagoške probleme
b) prepoznati obrazovanje kao važnog i neophodnog čimbenika koji omogućava ljudima stjecanje znanja o svijetu, drugim ljudima ali i o sebi samima tijekom cijelog života (?doživotno učenje? - learning throughout life).
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
Studenti će nakon odslušanog kolegija u ovom semestru biti osposobljeni za:
1. pravilno definiranje složenijih pojmova pedagogije te za njihovu primjenu u školskom okružju i svakodnevnom životu;
2. analizu i kritičko razmatranje odnosa između teorije odgoja, škole i školskog sustava;
3. promišljanje, opisivanje i istraživanje jednostavnih formalnih i neformalnih oblika odgoja
4. prepoznavanje, kritičko analiziranje i interpretiranje najvažnijih obilježja pedagogije primjerima iz svakodnevnog života (škola, učitelj/odgojitelj, obitelj, lokalna zajednica, šira društvena zajednica);
5. uspoređivanje i kritičko analiziranje komunikacijskih situacija i oblika rada u školskom okruženju
6. evaluaciju vlastitog rada i rada učenika
7. kritičko analiziranje postojećih odgojnih funkcija i uloga pojedinih institucija (škola, obitelj, radna organizacija, mass-media i dr.) tj. njihovog utjecaja na mogućnosti i domete;
8.timski rad i komunikaciju sa subjektima odgojnog i obrazovnog procesa.
Studenti će u ovom kolegiju:
a) stjecati temeljna znanja iz područja pedagogije u cilju poticanja razvoja stavova, osjetljivosti za pedagoške probleme
b) prepoznati obrazovanje kao važnog i neophodnog čimbenika koji omogućava ljudima stjecanje znanja o svijetu, drugim ljudima ali i o sebi samima tijekom cijelog života (?doživotno učenje? - learning throughout life).
Ciljevi u terminima očekivanih rezultata:
Studenti će nakon odslušanog kolegija u ovom semestru biti osposobljeni za:
1. pravilno definiranje složenijih pojmova pedagogije te za njihovu primjenu u školskom okružju i svakodnevnom životu;
2. analizu i kritičko razmatranje odnosa između teorije odgoja, škole i školskog sustava;
3. promišljanje, opisivanje i istraživanje jednostavnih formalnih i neformalnih oblika odgoja
4. prepoznavanje, kritičko analiziranje i interpretiranje najvažnijih obilježja pedagogije primjerima iz svakodnevnog života (škola, učitelj/odgojitelj, obitelj, lokalna zajednica, šira društvena zajednica);
5. uspoređivanje i kritičko analiziranje komunikacijskih situacija i oblika rada u školskom okruženju
6. evaluaciju vlastitog rada i rada učenika
7. kritičko analiziranje postojećih odgojnih funkcija i uloga pojedinih institucija (škola, obitelj, radna organizacija, mass-media i dr.) tj. njihovog utjecaja na mogućnosti i domete;
8.timski rad i komunikaciju sa subjektima odgojnog i obrazovnog procesa.
- Teacher: Nevenka Tatković
- Teacher: Doris Velan